סמסונג ברזיל פרסמה את ה-Galaxy A8 עם תמונות שלא צולמו דרכו

לפני מספר ימים פרסם עמוד הטוויטר הברזילאי של סמסונג פוסט שגרתי במטרה לפרסם את מכשיר ה- Galaxy A8 החדש, אך תהליך הבנייה של הפוסט גרם לאי הבנה שהזכירה מעט את  מהלך שיווקי  דומה לזה שביצעה בעבר חברת וואווי, עת פירסמה תמונה שצולמה, כביכול, עם מכשיר ה-Huawei P9, אך בפועל צולמה עם מצלמת DSLR ועדשה מתקדמת.
קריאה נוספת: גאדג’טי מסקר: Samsung Galaxy A8 – פחות או יותר מה שאתם צריכים
במקום לשכור זוג אשר יצלם תמונות עם המכשיר במטרה שישמשו לפרסום בעמוד הטוויטר, מנהל העמוד בחר לקנות תמונה ממאגר תמונות רחב, לערוך אותה, להדביק את קרדיט החברה ולפרסם בעמוד הרשמי. המהלך המוזכר גרם למשתמשים לחשוב כי התמונה המפורסמת צולמה עם מכשיר ה- Galaxy A8 , אף שסמסונג לא ציינה זאת באופן מפורש, כאשר בפועל, זו היא תמונה שהועלתה למאגר התמונות בשנת 2015, ועדיין זמינה למכירה.
תגובת סמסונג ברזיל למשתמש שהעלה את הנושא בפניה הייתה כי:
“אופס, סליחה, אתה לגמרי צודק. […] חלק מהתמונות המועלות לעמוד צולמו בסמארטפונים שלנו, אך חלק, כמו זו, אמורות להביע את הגישה של קהל המשתמשים שלנו”
התמונות אותן רכשו מנהלי העמוד עלו כ-500 דולר  כל אחת, כאשר זו היא אינה הפעם הראשונה בה סמסונג ברזיל מבצעת מעשה שכזה. לדוגמה, העמוד פרסם ב-24 ביולי השנה, תמונה אשר נרכשה ממאגר תמונות זהה ושימשה גם היא למען פרסום מכשיר ה-Galaxy A8.
לבסוף, הסכום נמדד בכ-1000 דולרים תמורת זוג תמונות, סכום בו ניתן לקנות שלושה מכשירי Galaxy A8 ולספק אותם למספר משתמשים תמורת תמונות המיועדות לפרסום, מהלך התורם לכל הצדדים ומספק פרסום אמיתי. אז מדוע סמסונג ברזיל בחרה לקנות תמונות שלא צולמו עם המכשיר במטרה לפרסם את המכשיר? כנראה שלא נדע, אבל אפשר ללמוד מכך שעלינו להביט בפרסומים שיווקיים היטב לפני שנסיק מסקנות לגביהם.

Quer enganar quem, @SamsungBrasil ? pic.twitter.com/Xy7b2dsRcz
— Fᴇʟɪᴘᴇʀᴀs (@feliperas) 16 באוגוסט 2018

המשך לכתבה המלאה

החדשות החמות ביותר היום