נטפליקס בודקת שילוב של פרומואים בצפייה והצופים לא אוהבים את זה

מקור: Pixabay נטפליקס, שירות הסטרימינג הפופולארי בעולם, מתבסס על מודל כלכלי בצורת מינוי ואין אפשרות להשתמש בו באופן חינמי כמו למשל בספוטיפיי, תמורת האזנה לפרסומות. אלא שכעת מסתמן כי ענקית התוכן בוחנת דרך חדשה לגרום למשתמשיה להיחשף לסדרות וסרטים חדשים, באמצעות מעברונים שיופיעו בין פרק לפרק, מה שקוטע את צפיית הבינג׳. התלונות הגיעו די מהר. נטפליקס מאשרת במהלך סוף השבוע... לקריאת הכתבה המלאה בGeektime.co.il או הכנסו לכתובת: https://www.geektime.co.il/netflix-video-promos/

המשך לכתבה המלאה

החדשות החמות ביותר היום