לא מספיקים כלום? 10 טיפים לניהול אפקטיבי של שעות העבודה

צלם/תמונה: moodboard/ Getty Images Israel אין עובד אחד, ובטח לא עובד הייטק, שאינו מרגיש את המאבק התמידי נגד השעון. לפעמים זה נראה כמו מלחמה אבודה מראש – יותר מדי מטלות לביצוע ביום עבודה אחד, שגם ככה הולך ומתארך על חשבון הפנאי. אבל הימים שלכם לא חייבים להיות “מצאת החמה ועד צאת הנשמה”, בטח אם תתחילו לנהל טוב יותר את הזמן שלכם. איך... לקריאת הכתבה המלאה בGeektime.co.il או הכנסו לכתובת: https://www.geektime.co.il/how-to-manage-your-time-at-work-better/

המשך לכתבה המלאה

החדשות החמות ביותר היום